Parkoviště veteránů VeteranPark | Fitness Maximus | Kosmetické Studio Zbraslav | Vzduchotechnika Vejvoda | Prague Cool guide | Bohemia Armor

Stěhování a přeprava | Autodoprava Praha |  Agentura práce Roshen Holding | Stavební společnost Kvarteto | Prague Central Park

Euronábytek - výprodej levného nábytku | Levné skříně IN Nábytek | Nábytek na míru | Výroba nábytku | Čalounictví Benešov

Veterinární klinika Praha | Veterinární klinika Brno | Veterinární ordinace Stará Boleslav | Veterinární nemocnice Brandýs

Veterinární kliniky Vetpark | Veterinární pohotovost VetPark | Veterinární ordinace Čelákovice | Veterinární klinika IVET

Used veterinary and medical equipment | Veterinární klinika Klánovice | Prague Barrel Beer Spa | Rockandrolla

Pettalosa - šátky, šály, nákrčníky | Realitní makléř Michal Vyhnálek | Burgr Jako Prase | Catering Jako Prase

PB Costruzioni Praga | Developerský projekt Zahrady Herink | Primaria | GMT International

Podlaháři Praha | Balustrády Praha | Restaurace Praha 4 - U Havlíčků

LAPAROSKOPICKÉ OPERACE

Odstranění varlete

Některé zákroky provádíme laparoskopicky. Laparoskopie je metoda, která minimalizuje velikost operační rány a tím i zkracuje dobu hojení. V případě tohoto pacienta šlo o odstranění varlete.

Laparoskopie je metoda, která umožňuje za pomoci endoskopických operačních nástrojů a video-kamery přístup do dutiny břišní bez nutnosti jejího otevření klasickým řezem, jako při běžných operacích. Laparoskopie patří mezi velmi šetrné a bezpečné diagnostické a léčebné chirurgické metody – metody miniinvazivní. Obraz dutiny břišní přenášený kamerou sleduje operační tým zvětšený na velkém monitoru. Možnost velkého přiblížení detailů umožňuje jemnější a přesnější operován,í než při klasických operacích. Je přínosem u onemocnění a bolestivosti dutiny břišní nejasného původu, pro odhalení a potvrzení zánětlivých onemocnění orgánů nebo při podezření na nádor.

• YouTube Social  Icon
  • vetpark40x40