• Google+ Social Icon
Veterina VetPark
Informace o pobočce

Veterinární klinika v Praze 9  Horních Počernicích je moderní pracoviště s chráněným parkovištěm v areálu společnosti PetCenter, s výbornou dopravní dostupností přímo u dálněice R10.  Na klinice provádíme většinu interních a chirugických ošetření, ordinují zde zkušení lékaři pod vedením Dr. Davida Srby. Na klinice můžeme současně pracovat na dvou vyšetřovnách a operačním sále. Klinika disponuje  čekárnou, velkou rtg vyšetřovnou, velkou ambulancí, druhou malou ambulancí, operačním sálrem, meziskladem a zázemím pro presonál. V areálu je rovněž zasedací místnost a školící středisko, výcvikové středisko pro psy, největší prodejna chovatelských potřeb v republice a nově i psí hotel s profesionální úrovní. Celková plocha kliniky je 150m2, plocha areálu PetCenter několik tisíc metrů čtverečních. Na klinice pracují stabilně tři lékaři, pomocný personál a externisté. Ročně provedeme na 300 zákroků v celkové anestezii, převážně chirurgických.

Personál

Veterinární lékař         MVDr. David Srba

Veterinární lékař         MVDr. Jaroslav Chabada

Veterinární lékař         MVDr. Ina Králová

Veterinární lékař         MVDr. Tomáš Slovík

Veterinární lékař         MVDr. Ildikó Kinyiková

Veterinární lékař         MVDr. Klára Palicová

Veterinární lékař         MVDr. Jana Havelková

Veterinární lékař         MVDr. Luboš Kustra

Veterinární asistent    Bc. Andrea Hojná

Vybavení pobočky

Rtg, skiaskop, usg, endoskop, gastroskop, bronchoskop,  elektrokauter, otoskop, ophtalmoskop, desinfektor, horkovzdušný sterilizátor, hydraulický operační stůl, 2x vyšetřovací stůl,3x operační světla, hospitalizační box,  operační mikroskop, laboratorní mikroskop, laboratorní odstředivka,  chirurgické instrumentárium,  mikromotor, chirurgická odsávačka, inkubátor, elektrokauter,  holící strojek, čistící stroj,  infuzní pumpa, 2x lineární dávkovač, inhalační anestezie, kardiomonitor, digitální váha pro velká zvířata, digitální váha pro malá zvířata.

Služby poskytované na pobočce

Diagnostika: Rtg diagnostika, Usg diagnostika, včetně barevné dopplerovské diagnostiky.

Chirurgie: široké spektrum chirurgických zákroků,: operace pupeční kýly,  traumatické kýly, kastrace feny, psa, kočky, kocoura, králíka, operace nádorů sleziny, splenectomie, nádorů mléčné žlázy,  operace močových kamenů, zánětu dělohy, torse žaludku, urgentní medicína, traumatologie, transfůze krve.

Oční chirurgie: ošetření entropia, ektropia, harderovy žlázy, folikulárního zánětu, nádorů víček, odstranění ektopických řas pod kontrolou operačního mikroskopu.

Ortopedie: základní vyšetření, nejbližší ortopedické pracoviště najdete na pobočce VetPark v Brandýse n.L.

Operace cévní: základní ošetření, nejbližší pracoviště cévní chirurgie na pobočce VetPark v Brandýse n.L.

Neurochirurgie: základní vyšetření, nejbližší ortopedické pracoviště najdete na pobočce VetPark v Brandýse n.L.

Instrumentační metody: odstanění cizích těles endoskopicky, další zákroky na pobočce VetPark v Brandýse n.L.

Zobrazovací metody: USG, RTG, skiaskopie,  endoskopie. Nejbližší CT na pobočce VetPark v Brandýse n.L.

Stomatologie: záchovná, čištění zubního kamene ultrazvukem, broušení zubu hlodavcům a zajícovcům.

Endoskopie: flexibilní endoskop.

Anesteziologie: Inhalační anestezie s monitorováním životních funkcí. infuzní pumpa, lineární dávkovač, kardiomonitor,

Interní medicína: vyšetření krve, biochemické i hematologické, endokrinologické testy, genetické testy, testy na HCM koček, parazitologcká vyšetření, dermatologie, vyšetření kožních seškrabů, mikrobiologická vyšetření. Testy na infekční onemocnění psů a koček, včetně genetiky. Parvotest, FIV, FIP, FeLV testování. Koprologická vyšetření trávení i parazitologická vyšetření..

Kardiologie: EKG vyšetření, RTG vyšetření srdce. Echokardiografie na na pobočce VetPark v Brandýse n.L.

Prevence a reprodukce: očkování, konzultace, prodej antiparazitárních preparátů, stanovení hladiny progesteronu, cytologické stanovení říje, inseminace.

Připravujeme: laparoskopické kastrace, operace nádoru hypofýzy.

Adresa

Do Čertous 2634/7