Parkoviště veteránů VeteranPark | Fitness Maximus | Kosmetické Studio Zbraslav | Vzduchotechnika Vejvoda | Prague Cool guide | Bohemia Armor

Stěhování a přeprava | Autodoprava Praha |  Agentura práce Roshen Holding | Stavební společnost Kvarteto | Prague Central Park

Euronábytek - výprodej levného nábytku | Levné skříně IN Nábytek | Nábytek na míru | Výroba nábytku | Čalounictví Benešov

Veterinární klinika Praha | Veterinární klinika Brno | Veterinární ordinace Stará Boleslav | Veterinární nemocnice Brandýs

Veterinární kliniky Vetpark | Veterinární pohotovost VetPark | Veterinární ordinace Čelákovice | Veterinární klinika IVET

Used veterinary and medical equipment | Veterinární klinika Klánovice | Prague Barrel Beer Spa | Rockandrolla

Pettalosa - šátky, šály, nákrčníky | Realitní makléř Michal Vyhnálek | Burgr Jako Prase | Catering Jako Prase

PB Costruzioni Praga | Developerský projekt Zahrady Herink | Primaria | GMT International

Podlaháři Praha | Balustrády Praha | Restaurace Praha 4 - U Havlíčků

• Google+ Social Icon
Veterina VetPark
Informace o pobočce

Veterinární ordinace Čelákovice je pracoviště s dobrou dopravní dostupností s parkovacími zálivy u ordinace, ordinace je určena k základním ošetřením a chirurgickým zákrokům, které provádí zkušený chirurg. Ordinace disponuje čekárnou, ordinací, laboratorní skladovou místností a operačním sálem. Celková plocha ordinace je 90m2. Pracují zde stabilně dva lékaři, kvalifikovaný technik a externista.

Personál

Veterinární lékař         MVDr. Lenka Duspivová

Veterinární lékař         MVDr. Jaroslav Chabada

Veterinární lékař         MVDr. Jana Havelková

Veterinární lékař         MVDr. Ildikó Kinyiková

Veterinární lékař         MVDr. Klára Palicová

Veterinární technik     Věra Vlachová

Vybavení pobočky

Rtg, usg, elektrokauter, otoskop, horkovzdušný sterilizátor, operační stůl, vyšetřovací stůl, 2x operační světla, hospitalizační box, laboratorní mikroskop, laboratorní odstředivka,  chirurgické instrumentárium Aesculab,  chirurgická odsávačka, inkubátor,holící strojek,  infuzní pumpa, 2x lineární dávkovač, inhalační anestezie, kardiomonitor, digitální váha pro velká zvířata, digitální váha pro malá zvířata.

Služby poskytované na pobočce

Diagnostika: Rtg diagnostika, Usg diagnostika.

Chirurgie: provádíme základní chirurgické zákroky jako operace pupeční kýly,  traumatické kýly, kastrace feny, psa, kočky, kocoura, králíka, operace nádorů sleziny, splenectomie, nádorů mléčné žlázy,  operace močových kamenů, zánětu dělohy.

Oční chirurgie: ošetření entropia, ektropia, harderovy žlázy, folikulárního zánětu, nádorů víček.

Ortopedie: provádíme pouze základní vyšetření, nejbližší ortopedické pracoviště najdete na pobočce VetPark v Brandýse n.L.

Neurochirurgie: základní vyšetření, nejbližší neurochirugické pracoviště Brandýs n.L.

Operace cévní: základní ošetření, stavění krvácení, nejbližší pracoviště cévní chirurgie na pobočce VetPark v Brandýse n.L.

Instrumentační metody: odstranění cizích těles z uší otoskopicky, nejbližší pracoviště s širší škálou instrumentačních zákroků na pobočce VetPark v Brandýse n.L.

Zobrazovací metody: USG, RTG, skiaskopie,  endoskopie. Další zobrazovací metody na pobočce VetPark v Brandýse n.L.

Stomatologie: Stomatologie záchovná, čištění zubního kamene ultrazvukem, broušení zubu hlodavcům a zajícovcům. Další specializované stomatologické pracoviště s ortodoncií na pobočce VetPark v Brandýse n.L.

Anesteziologie: Inhalační anestezie s monitorováním životních funkcí. Infuzní pumpa, lineární dávkovač, kardiomonitor.

Interní medicína: vyšetření krve, biochemické i hematologické, endokrinologické testy, genetické testy, testy na HCM koček, parazitologcká vyšetření, dermatologie, vyšetření kožních seškrabů, mikrobiologická vyšetření. Testy na infekční onemocnění psů a koček, včetně genetiky. Parvotest, FIV, FIP, FeLV testování. Koprologická vyšetření trávení i parazitologická vyšetření.

Kardiologie: RTG vyšetření srdce. Provádíme pouze základní usg vyšetření. Nejbližší specializované pracoviště včetně Echokardiografie na pobočce VetPark v Brandýse n.L.

Prevence a reprodukce: očkování, konzultace, prodej antiparazitárních preparátů, stanovení hladiny progesteronu, cytologické stanovení říje, inseminace.

Adresa

Masarykova 188/14